ورود به سامانه پیامک پرنیا
نام کاربری:   خرید سریع پنل

رمز :

ورود به پنل   |  بازیابی رمز

کاربرد پیامک در سازمانهای دولتی
1- انتشار اخبار سازمان 2- دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارش های مردمی 3- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی 4- نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ 1- خیلی خوب 2- خوب 3- متوسط 4- ضعیف) 5- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها 6- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان 7- اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده آخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش 8- اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان 9- ارسال پیامكهای فرهنگی و جذاب بصورت روزانه یا هفتگی برای پرسنل 10- اعلام جلسات مدیران از طریق پیامک با امكان قابلیت گزارشگیری
نقش پیامک در مراکز فرهنگی و آموزشی
1- پس از خروج ثبت نام کنندگان میتوان پیامکی ارسال کرد جهت تشکر از حسن انتخاب آنها. این پیام میتواند در قالب یک پیام فرهنگی یا آموزشی باشد. مثلا: با استعداد متوسط اما پشتکار متوسط به هر چه بخواهید می رسید. 2- از آنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.(صندوق انتقادات) 3- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به آنها نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.(ماژول مناسبتها) 4- موفقیت هایی را که کسب کرده اند با ارسال پیامک به آنها یادآور شوید. 5- در مناسبتهای زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه ارتباط خود را با آنها حفظ نمایید. 6- ارسال پیامک برای دعوت برای شركت در جلسه،‌ همایش یا برنامه هایی كه مركز برای اعضا یا خانواده ها در نظر گرفته است. 7- ارسال پیامك برای اطلاع رسانی از دوره های جدید قابل ارائه با ذكر تاریخ و ساعت جهت ثبت نام
کابرد پیامک در دانشگاهها، موسسات عالی و مدارس علمیه
1- اعلام زمان انتخاب واحد به تفکیک رشته های دانشگاهی 2- اعلام نمرات هر دانشجو بصورت اختصاصی 3- نظرسنجی در خصوص امکانات دانشگاه (در خصوص سالن تربیت بدنی، سلف دانشگاه، فضای سبز دانشگاه، کارگاه های فنی،‌ آزمایشگاه ها و ... ) 4- گرفتن انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرات در مورد بخشهای مختلف مجموعه 5- اعلام مانده حساب به دانشجویان یا تاریخ سر رسید اقساط شهریه 6- در صورت لغو کلاس به جای اطلاع رسانی در تابلو اعلانات اطلاع رسانی با اس ام اس صورت بگیرد. 7- اعلام تاریخ شروع امتحانات + تاریخ برگزاری امتحان هر درس نكته :‌ نرم افزار ارائه شده دارای بخشی به نام سرویسهای ویژه میباشد كه این امكان را برای مجموعه فراهم می آورد كه هزینه پیامكهای ارسالی را در قالب فروش كارت شارژ از درخواست كننده خدمات (دانشجو) اخذ نماید. در بخش سرویسهای ویژه خدمات ذیل از طریق ارسال پیامک انجام میپذیرد.‌ • انتخاب واحد • درخواست ارسال كالا (مثلا كتاب یا جزوه به آدرسی كه قبلا اعلام شده است) • امكان بروزرسانی اطلاعات دانشجو توسط خودش • دریافت ریز نمرات و كارنامه بصورت اختصاصی • و ... كه كلا از طریق ارسال پیامک میباشد امكان پذیر میباشد . لازم به ذكر است كه این اطلاعات برای هر كدام از دانشجوها اختصاصی بوده و با توجه به شماره موبایل اعلام شده و كد دانشجویی ارسالی مطابقت داده شده و پس از آن خدمات درخواستی انجام میپذیرد. بدین صورت امكان اطلاع از اطلاعات هر دانشجو فقط برای خودش میسر میباشد.
کاربرد پیامک در شرکتهای بازرگانی و خدماتی
1- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید. مثلا : مشتری گرامی عرضه مدلهای جدید کیف لپ تاپ شروع شد. 2- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که برای مشتریان قدیمی در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند. 3-ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف 6-هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید. 7- تبریك مناسبتهای خاص مثل تولد و ... 8- استفاده از سیستم پاسخگویی خودكار برای ارسال مشخصات كالاهای موجود . مثلا با ارسال عدد 1 مشخصات كالای X برای مشتری ارسال میشود.
کاربرد پیامک در مراکز تبلیغاتی
امروزه پیام کوتاه به یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات تبدیل شده است و با توجه به سرعت بالا و فراگیر شدن تلفن همراه در بین مردم، و همچنین هزینه اندک این وسیله ارتباطی نسبت به سایر راه های ارتباطی، با استقبال زیاد مراکز تبلیغاتی و فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات قرار گرفته است. حال اگر پیام کوتاه بصورت هدفمند استفاده گردد و در ارسال پیامک، مخاطبین خاصی درنظر گرفته شوند تاثیر گذاری این وسیله ارتباطی دو چندان خواهد بود. اقیانوس برای رفع این نیاز، بانک شماره های تلفن همراه را بر اساس شهر و کد پستی در پنل ویژه مراکز تبلیغاتی قرار داده است و بانک مشاغل خود را بروز می کند. ارسال به لیست شماره های قرار داده شده (به تفکیک شهر و استان برای کل کشور، به تفکیک کد پستی فعلا برای مراکز استانها و بانک مشاغل) بجز هزینه پیامک طبق تعرفه، هزینه اضافی برای ارسال کننده نخواهد داشت. ابزار پیامک از موبایل این امکان را به کانون تبلیغاتی می دهد تا بدون نیاز به ورود به سامانه و فقط از طریق موبایل، به گروه های دفترچه تلفن پیامک ارسال نماید. در زیر لیست برخی از امکانات سامانه پیام کوتاه ویژه مراکز تبلیغاتی بیان می شود: ارسال سریع ارسال زماندار ارسال رنجی ارسال کشوری ارسال کدپستی ارسال مشاغل پوشه بندی دفترچه تلفن گجت ویندوز وب سرویس و http دریافت انتقال به موبایل پیامک از موبایل ارسال سفارشی نظرسنجی مسابقه
کاربرد پیامک در کمیته های امداد
1- جذب حامی 2- معرفی طرح های کمیته مانند :‌ طرح اکرام -طرح ازادی محکومین -حمایت مالی و معنوی و دعوت از مردم برای شركت در آنها 3- اعلام شماره حساب جهت واریز نقدی * شماره حساب ********01000 صادرات جهت کمکهای نقدی شما هموطن عزیز * 4- اعلام شماره حساب طرح های مختلف » * کلید واژه اکرام -------- شماره حساب 01000.... * ازادی -------- شماره حساب 02000.... * 5- گروه بندی خیرین به بخشهای : اکرام - مسکن- سلامت - و ... 6- انتقادات و پیشنهادات 7- فراخوان عمومی * کمیته امداد با طرح های متعدد منتظر شما هموطن خیر میباشد * 8- گروه بندی پرسنل به بخش های مختلف 9- ارسال پیامک با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی و تقارن این مراسم با طرحهای كمیته امداد 10-ارسال پیامک تشکر بعد از پرداخت خیرین * جناب اقای .... عمل خیرتان را ارج مینهیم و آرزوی توفیق از خدا را برای شما خواهانیم *
کاربرد پیامک در کارخانه جات
1- معرفی محصولات جدید 2- ارسال لیست قیمت ها 3- معرفی نمایندگی های جدید به مشتریان 4- فراخوان مناقصات 5- اطلاع رسانی برگزاری جلسات ‏ 6- ارسال پیام های مناسبتی 7- برگزاری مسابقه و قرعه کشی 8- دریافت نظرات مشتریان 9- برگزاری پرسش و پاسخ بمنظور پشتیبانی پس از ‏فروش 10- ارسال اخبار و رویدادهای سازمان به همکاران ‏و مشتریان 11- ثبت نام متقاضیان برای شرکت درجلسات و ‏همایش ها
کاربرد پیامک در هییت های مذهبی
1. شناسایی و بررسی امکانات سازمان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام 2. ارسال پیام جهت پیشبرد اهداف 3. ارسال پیام جهت احیاء و اشاعه معارف دینی،فرهنگی و تاریخی 4. ارسال پیام جهت مقابله با فرهنگ منحط بیگانه و نفی آن با شناسایی نقاط ضعف 5. تلاش برای هدایت افکار عمومی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام 6. عرضه فرآورده ها و آثار فرهنگی و هنری اسلامی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام 7. ارسال پیام جهت همکاری با وزارتخانه ها و دستگاههای فرهنگی، آموزشی به منظور تعمیق و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی 8. شناسایی و تشویق کلیه آثار علمی ، فرهنگی و هنری موًثر در توسعه فرهنگ دینی 9. جلب مشارکت های مردمی در اجرای برنامه ها از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام 10. همکاری علمی و تحقیقاتی و کمک به توسعه کمی و کیفی مراسم فرهنگی،مذهبی و مردمی 11. ارسال پیامهای تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران 12. اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده ، شرایط غیر مترقبه و . . .) 13. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف 14. ایجاد سامانه دریافت شکایات،انتقادات و پیشنهادات
کاربرد پیامک در روزنامه ها و نشریات
1- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی. 2- دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ 3- اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک(مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد) 4- ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن. 5- اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان(شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید) 6- برگزاری مسابقه پیامکی :مطرح کردن سوال در مجله یا نشریه یا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه کشی از طریق نرم افزار . 7- برگزاری نظرسنجی پیامکی (به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ 1- مصاحبه ویژه 2- گزارش 3- سرگرمی 4- نگارخان) 8- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها (امکان تبریک در مناسبتهای خاص یا عمومی از جمله تبریک تولد مخاطبین در تاریخ های ثبت شده 9- جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد (ارسال پیامک جهت دعوت از شرکتهایی که میتوانند به عنوان اسپانسر نشریه شما عمل نمایند ) 10- ارسال اخبار به شهروندان 11- صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسول -سردبیر (نظرسنجی یا انتقادات و پیشنهادات برای این بخش ها) 12- ارسال اخبار فوری -اخبار سراسری -اخبار محلی -خلاصه اخبار 13- ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار (مثلا بخش اجتماعی-ورزشی و ...) 14- ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریات 15- ارسال قیمتهای سهام -ارز -سکه و ...
کاربرد پیامک در اتحادیه ها
1- اعلام جلسات اتحادیه. با ذكر تاریخ، ساعت و مكان 2- اعلام ساعت بازکردن مغازه ها و بسته شدن مغازه ها به صورت کلی 3- اعلام مدت زمان مانده تا تاریخ تمدید جواز کسب. مثلا : مهلت جواز کسب شما رو به اتمام است لطفا اقدامات لازم را انجام دهید. 4- ارسال پیامكهای تبریک و تسلیت با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی برای اعضاء 5- اطلاع رسانی در مواردی كه نیاز به اطلاع كلیه اعضا میباشد . مثلا تغییری دربخشی از قوانین اتحادیه و موارد مشابه و یا دعوت برای شركت در مراسمی خاص. 6- اطلاع رسانی های خاص اعضا مثل هزینه ها و تعرفه های حق عضویت و مدارک لازم برای تمدید عضوی
کاربرد پیامک در انجمن ها و تشکل ها
1- آگاهی به مخاطبین در خصوص فعالیتها و اقدامات جدید 2- اعلام برنامه های خاص به مناسبتهای خاص ملی و مذهبی مثلا ماه محرم یا ایام دهه فجر و ... 3- ارسال پیامک به صورت زمانبندی برای شرکت در جلسات از قبل تعیین شده 4- اطلاع از جلسات همیشگی مثلا اعلام تاریخ، ساعت و مکان هر هفته از طریق پیامک . 5- ارسال پیامهای مختلف فرهنگی از قبیل حدیث ،‌شعر و ... بصورت روزانه برای همه یا گروه های خاص
کاربرد پیامک در صندوقهای تعاونی
1- معرفی خدمات بانکی به مشتریان (سیستم پاسخگویی خودکار) 2- اعلام پایان مهلت سپرده به مشتریان (ماژول مناسبتها) 3- اعلام نرخ های سود برای اطلاع به مشتریان 4- اعلام حضور مشتریان در خصوص تکمیل مدارک 5- ایجاد بخش نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده یا نحوه برخورد با ارباب رجوع و ... 6- صندوق انتقادات و پیشنهادات در مورد ارائه انتقادات و پیشنهادات سازنده به مسئولین مثلا : انتقادات و پیشنهادات خود را بصورت مستقیم با ارسال پیامك به شماره ****3000 با مدیریت در میان بگذارید. 7- فرستادن اس ام اس به مناسبتهای ملی و مذهبی 8- ارسال اس ام اس تبریک تولد به مشتریان و پرسنل 9- اعلام قدردانی و تشكر از مشتریان بابت افتتاح حساب 10- اعلام دیركرد قسط وام یا سررسید وامها 11- اعلام تراكنشهای انجام شده از طریق اس ام اس 12- اعلام وارد شدن به اینترنت بانک و انجام تراكنشهای مالی از طریق اس ام اس
کاربرد پیامک در آژانسها و هتلها و تورهای مسافرتی
1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید. 2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید. 3-چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.(10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.) 4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید. 5-در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.(بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابی هتل) 6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.(مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید) 7-در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.(تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی) 8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید. 9-ایجاد بخش نظر سنجی در بخش های مختلف اعم از بخش بوفه ازاد-خدمات-سرویس ها-نظافت-پاسخگویی به مشتری و ...... 10-ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات برای بخش های کلیدی 11- اطلاع رسانی به مشتریان درباره خدمات جدید 12- اطلاع رسانی به کارمندان بابت خدمات جدید و اخبار و هماهنگی جهت تغییر شیفت ها 13- ارسال منو غذای هر وعده از طریق پیام کوتاه به مسافران 14- سفارش غذا توسط مسافرین از طریق پیام کوتاه 15- ارسال صورتحساب مسافر از طریق پیام کوتاه 16- ارسال پیام کوتاه تبریک اعیاد و مناسبت ها 17- اطلاع رسانی جشنواره ها و سمینارها 18- ایجاد نظر سنجی و مسابقه با پیام کوتاه 19- ایجاد روابط عمومی از طریق پیام کوتاه 20- ارسال پیام کوتاه خوشامدگویی و سفر به خیر به مسافران 21- اطلاع رسانی سریع جهت ارائه تخفیف به مناسبات مختلف به مسافران و مشتریان ثابت هتل 22- پاسخگویی اتوماتیک جهت رزرو اتاق ها 23- امکان ذخیره سازی شماره مشتریان و اطلاع رسانی به آنها در زمان مورد نیاز 24- در پایان مدیریت هتل ها با استفاده از این ویژگی سامانه می توانند کیفیت خدمات خود را با ارسال پیامک قدردانی و تشکر پس از خارج شدن مسافر از هتل ، ارتقا دهند. آنها همچنین می توانند در صورتی که مسافر وسیله ای را در هتل جاگذاشته باشد ، آن را با پیامک اطلاع دهند.
کاربرد پیامک در نمایندگی های بیمه
1- ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه ای (تخفیفات و موارد تعریف شده) 2- ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند . 3- ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد (ماژول مناسبتها) 4- اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک 5- ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان 6- اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن 7- اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای 8- ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری 9- آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه 10- برگزاری نظرسنجی ومسابقات 11- ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود 12- ارسال پیامک برای گروه خاص 13- ارسال پیامک برای منطقه خاص 14- ارسال پیامک برای کد خاص
کاربرد پیامک در مدارس
1- برای ارسال دعوت نامه جلسات اولیا و مربیان به جای استفاده از کاغذ و صرف وقت و هزینه بالا برای تکثیر و توزیع از دعوت نامه پیامکی استفاده کنید. 2- با ارسال پیام کوتاه به همکاران، جلسات شورای دبیران را اطلاع داده و در مقاطع زمانی مختلف زمان برگزاری آن را یادآور شوید. 3- زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید. 4- موارد انضباطی دانش آموزان و درخواست حضور والدین آن ها در مدرسه را با پیامک به صورت مستقیم به والدین اطلاع دهید. 5- زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه را از طریق پیامک به دانش آموزان و والدین آن ها گوشزد کنید..(ثبت نام کلاس های تست زنی پیشرفته فقط تا پایان هفته فرصت دارید) 6- با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید.(ولی محترم دانش آموز آزمون ریاضی فرزند شما روز یکشنبه آینده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود) 7- با ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید. 8- در بازه های زمانی مناسب برای دانش آموزان و والدین آن ها پیام های تربیتی و انگیزشی بفرستید. 9- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به دانش آموزان و والدین نشان دهید مدرسه با آنها حس مشترکی دارد. 10- گروهبندی دانش آموزان بر اساس پایه تحصیلی و هم چنین کلاسی 11- ارسال پیامک جهت اموزش لغات زبان برای بالا بردن انیگیزه دانش اموز و تقویت دایره لغات 12- ایجاد بخش نظر سنجی در قسمتهای مختلف مدرسه 13- ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات 14- ارسال پیامک به دانش آموزان در چندین مرتبه به صورت اتومات با ماژول مناسبتها (جهت برگزاری امتحان) 15- اعلام نمرات هر درس به والدین (نمرهای میان ترم یا پایان ترم) پاسخگویی خودکار یا سرویس ویژه
کاربرد پیامک در آموزشگاه رانندگی
کاربرد پیامک در آموزشگاه رانندگی 1- شناسایی و بررسی نیازها و امکانات آموزشگاه از طریق ارسال و دریافت پیام 2- ارسال پیام جهت تشویق افراد برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی 3- اعلام شرایط ثبت نام برای متقاضیان آموزش رانندگی 4- ارسال و دریافت پیام جهت ارائه مشاوره و راهنمایی برای متقاضیان 5- ایجاد ارتباط دوطرفه بین متقاضیان و آموزشگاه از طریق ارسال و دریافت پیام 6- اعلام شروع کلاسهای تئوری/عملی از طریق سامانه ارسال پیام تهیه و جمع آوری آمار ثبت نام/قبولی و یا چند دوره ای بودن متقاضیان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام 7- ارسال پیام هشداری و آموزشی برای متقاضیان و رانندگان 8- اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و تغییر ساعات کلاس) 9- رسیدگی به درخواستهای واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام 10- ارسال پیام جهت هماهنگی بین ساعات آموزشی برای متقاضیان و رانندگان آموزشگاه 11- معرفی خدمات و امکانات آموزشگاه به عموم از طریق سامانه پیام کوتاه 12- ارسال پیام تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران و متقاضیان 13- برگزاری نظرسنجی جهت پیش برد اهداف آموزشگاه رانندگی 14- ایجاد سامانه دریافت شكایات، انتقادات و پیشنهادات
راهنمای استفاده از سامانه پیامک پرنیا همکاری با اقیانوس دمو سامانه پیامک
دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی
شرکت ملی حفاری ایران
شرکت برق منطقه ای
بانک قرض الحسنه مهر ایران
مرکز جوانه های مهر
انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
بیمه پارسیان
گروه کنکاش برق
شهرداری سیاه منصور
آژانس هواپیمایی پرندیس
گروه آموزشی هما
بیمه ما
دفتر منطقه ای روزنامه کیهان
تمامی كالاها و خدمات این پایگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت اقیانوس برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گسترش فناوری اقیانوس (سهامی خاص) می باشد.
www.oghyanoos.ir- Copyright © 2009-2014 - All rights reserved
پرداخت اینترنتی